Головна сторінка

 



Шановні здобувачі освіти!!!

Продовжуємо навчатись дистанційно.

Виконані завдання прошу надсилати в 

Google Classroom  

або на електронну адресу

rybchinskao@gmail.com.


Вказуйте , будь ласка, своє прізвище, ім'я та номер групи!

Бажаю успіхів!!!

3 лютого 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

1

17Громадянська освіта Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа Достовірність інформації в мас медіа. Джерела інформації. Факт та судження. Авторство медіатексту

Виконайте завдання 1-8 

Дати відповідь на питання ,, Що таке стандарти інформації?»

Посилання на приєднання до онлайн уроку в  Google Meet у групі

217Громадянська освітаКритичний аналіз медіатекстів. Інформаційна безпека та її складові

1. Конспект https://uahistory.co/pidruchniki/bakka-civil-education-10-class-2018/35.php

3. Перегляньте навч.відео і складіть інструкцію проте як не попасти в інтернет пастку.

Посилання на приєднання до онлайн уроку в  Google Meet у групі

411Зарубіжна літератураРоман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди рома-ну XIX ст., національна своєрідність.  Творчий шлях Стендаля, його внесок у скарбницю психологічної прози XIX ст. 
1.Перегляньте презентацію та законспектуйте
2. Перегляньте навч.відео 
3.Охарактеризувати творчість Стендаля.

  Посилання на приєднання до онлайн уроку в  Google Meet у групі


1 лютого 
2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

6

10Українська моваСловорозрізню-вальний, формо-розрізнювальний та діалектний наголос. 

1. Перегляньте навч.відео 

https://www.youtube.com/watch?v=y0Hc7YASthk

2. Опрацюйте навч.матеріал (конспект) і виконайттте завдання http://boguslav-vpusp.net.ua/images/Fotos-2020/27-03_UM_K-14.pdf

7

10Зарубіжна література

Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XX ст. Гійом Аполлінер  (1880-1918) – поет авангардист. 

1.Опрацюйте навч матеріал згідно теми уроку (переписати таблицю) 

https://uahistory.co/pidruchniki/kovbasenko-world-literature-11-class-2019-standard-level/7.php

2. Складіть  хронологічну таблицю ,,Життя і творчість Г.Аполлінера» та прочитати поезії 
https://uahistory.co/pidruchniki/kovbasenko-world-literature-11-class-2019-standard-level/8.php
810Українська літератураПсихологічна новела «Intermezzo» з жанровими ознаками «поезії у прозі». Автобіографічна основа.

1.Прочитати 

https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/24.php  та скласти паспорт твору «Intermezzo» М.Коцюбинського (до симв.образів)

https://www.ukrlib.com.ua/review/printit.php?tid=18145

9 грудня 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

1

27

Українська мова

Закінчення -у (-ю), -а, (-я) в іменниках родового відмінка однини чоловічого роду

1.Перегляньте презентацію (конспект) https://ukrmov.gq/2020/05/04/1kum54/

2.§ 54 (вивчити правило), впр.3-5 https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/40.html  м  

2

27

Українська мова

Особливості кличного відмінка. Усний переказ тексту

1. Перегляньте навч.відео (конспект)

https://www.youtube.com/watch?v=UoGvid-PHzU

2.Вик.впр. 414-415. https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_7/46.html

Запрошую на онлайн урок.

3

11

Українська література

Поетична збірка «Зів’яле листя», загальне уявлення про її композицію. Любовні мотиви в поезіях «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені...»

1.Перегляньте навч.відео

https://www.youtube.com/watch?v=pzW87QLCGqA (конспект)

https://www.youtube.com/watch?v=9E6WMQoSAr0

https://www.youtube.com/watch?v=Z2orSHYp5lI

2. Підручник (конспект) https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/14.php

3. Читати поезії https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/12.php

https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/13.php

4

20

Українська мова

Аргументи й докази.

§ 61-62, впр.3 https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/44.html

5

11

Зарубіжна література

Майстерність українських перекладів ліричних творів В.Вітмена. Уплив В. Вітмена на українську поезію.

РМ Читання поезій В. Вітмена напам ять

1.Перегляньте навч.відео https://www.youtube.com/watch?v=JruZ7_GxqT0

 Відеозвіт з прочитання поезій В.Вітмена надсилаєте на елект.адресу.

Запрошую на онлайн урок.

6

10

Українська мова

Наголос. Основні правила наголошування слів.

1.Перегляньте навч.відео https://www.youtube.com/watch?v=1g6c-f6CKYs

2. § 26-27 (вивч. правило) та вик.впр. 7(2) https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/20.html

Запрошую на онлайн урок.

Покликання на урок у групі

7

10

Українська література

КР  Творчість Іван Карпенко-Карий , І.Франка (тест)

1. Виконгайте контрольну роботу  https://naurok.com.ua/test/tvorchist-i-karpenka-karogo-i-franka-669680.html

Запрошую на онлайн урок.

8

17

Зарубіжна література

КР з теми «Вступ», «Золоті сторінки далеких епох», «Модернізм» (тести)

Виконайте контрольну роботу https://naurok.com.ua/test/rozdilami-vstup-zoloti-storinki-dalekih-epoh-modernizm-1172837.html

8 грудня 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

5

10

Зарубіжна література

РМ. (п) Написання твору за романом А.Камю.

Твір на тему «Проблема вибору людини в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір у романі «Чума».

6

11

Українська література

Творчість великих майстрів Відродження; символ вічної жіночності, материнства, краси; суперечки про роль краси і користі («Сікстинська мадонна»).Франкова концепція поступу людства, вираження незламного оптимізму («Гімн» («Замість пролога»)).

1.Прочитайте твори «Гімн» і «Сикстинська Мадонна», https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/12.php

https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/13.php

а потім опрацюйте літературно-критичний матеріал про них(конспект)

https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/14.php

7

10

Українська мова

Основні правила вимови голосних та приголосних звуків.

1.Опрацюйте теоретичний матеріал § 24-25 та вик.вправу 5 https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/19.html

8

10

Українська література

Проза І. Франка (ідеї, проблеми). Жіноча доля в новелі «Сойчине крило»

1.Читати новелу https://ukrclassic.com.ua/katalog/f/franko-ivan/1029-ivan-franko-sojchine-krilo#:~:text=%D0%A3%20%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%96%20%D0%86.,%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%96%2C%20%D1%8F%D0%BA%20%D0%B7%D0%B0%20%D1%80%D1%8F%D1%82%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%83%20%D1%81%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D1%83.  2.Переглянути відео з теми (конспект).

https://www.youtube.com/watch?v=2o98TwCYJSI

7 грудня 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

1

27

Українська мова

Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку.

1.Перегляньте навч.відео https://www.youtube.com/watch?v=ajlaiJJA67Q

3.Вик.впр.401-402 https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_3/51.html  Запрошую на онлайн урок.

3

27

Українська мова

Словозміна іменників ІV відміни.

1.Перегляньте навч.відео (повторення) https://www.youtube.com/watch?v=Ptxgp3i2Y84

2.Вивчіть правило та вик. впр.407

https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_3/52.html Запрошую на онлайн урок.

5

27

Українська  література

Провідна роль поезії у 1920-ті роки.

Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета, трагізм його долі.

1.Перегляньте навч.відео

(конспект відповідно теми уроку) https://www.youtube.com/watch?v=Fq6X1X-UTh8

Запрошую на онлайн урок. Посилання в групі.  

6

27

Українська  література

Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність у поезіях П. Тичини «Арфами, арфами…», «О панно Інно…», «Ви знаєте, як липа шелестить…».

1. Перегляньте навч.відео

(конспект відповідно теми уроку) https://www.youtube.com/watch?v=wTHT3bTxcEQ  
 2.Читати та аналізувати поезії П. Тичини «Арфами, арфами…», «О панно Інно…», «Ви знаєте, як липа шелестить…».
3. Вивчити поезію П. Тичини «Ви знаєте, як липа шелестить…» напам’ять.

Запрошую на онлайн урок. Посилання в групі.

7

20

Українська мова

Правила ведення суперечки.

1. Опрацюйте теор. матеріал(випишіть правил ведення суперечки)  https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/43.html  2.Виконайте впр.436 https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_7/49.html

Запрошую на онлайн урок. Посилання в групі.

8

20

Українська  література

Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в поезії М. Рильського «Солодкий світ» (оглядово). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. 

1.Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=pIhNqAngVcI

2.Прочитайте поезії та виконайте завд.5. Вивчіть напам'ять вірш М. Рильського «Солодкий світ!..» або сонет «У теплі дні збирання винограду...» (на вибір). https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-11-class-2019-standard-level/8.php    

6 грудня 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

1

17

Громадянська освіта

Права людини в Інтернеті. Безпека та етика поведінки у мережі. Кіберзлочинність. Кібератаки в умовах конфлікту: хто є ціллю. Особливості захисту прав дітей та молоді в Інтернеті.

 

1. Опрацюйте матеріал (конспект) випишіть поняття відповідно до теми уроку https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-civil-education-10-class-2018/26.php

2. Виконайте завд. 4,5,7

https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-civil-education-10-class-2018/26.php

 

2

17

Громадянська освіта

Практичне  заняття на тему:  «Як аналізувати медіатексти.»

1.Виписати схему аналізу медіатексту та виконай завд.2(письмово) https://history-teacher.com/civil_education/74-gromadjanska-osvta-10-klas-praktichne-zanjattja-analz-medatekstu.html

3

17

Зарубіжна література

Віхи життя й особливості світогляду А. Камю. Роман «Чума»: проблематика, сюжет і композиція.

1. Перегляньте презентацію (конспект) https://docs.google.com/presentation/d/1k9rHQr6tcQJOMAWuwi6PvfR3sx_bXubz/edit#slide=id.p3

2.Опрацюйте теоретичний матеріал і вик.завд.1 http://nkkep.com/wp-content/uploads/2020/03/P-12-zarubizhna.pdf

3.Прочитати А. Камю «Чума»: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=108

4

17

Зарубіжна література

Притчевість твору А. Камю «Чума» , алегоризм образів і ситуацій.

1. Охарактеризуйте одного із головних героїв твору А. Камю «Чума». https://docs.google.com/document/d/1Qssn9r3Al_CermHRRtgniaTdWLGIjuDe/edit

Запрошую на онлайн урок.

Покликання на урок у групі

5

10

Зарубіжна література

Віхи життя й особливості світогляду А. Камю. Роман «Чума»: проблематика, сюжет і композиція.

1. Перегляньте презентацію (конспект) https://docs.google.com/presentation/d/1k9rHQr6tcQJOMAWuwi6PvfR3sx_bXubz/edit#slide=id.p3

2.Опрацюйте теоретичний матеріал і вик.завд.1 http://nkkep.com/wp-content/uploads/2020/03/P-12-zarubizhna.pdf

3.Прочитати А. Камю «Чума»: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=108

Запрошую на онлайн урок.

Покликання на урок у групі

5 грудня 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

1

27

Українська мова

Іменники, що мають лише форму однини або множини .

1. Підручник § 50-51

2. Вправи: 5,7.
https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/38.html

2

27

Українська література

Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет-футурист М.Семенко – сміливий експериментатор. Урбаністичні мотиви його лірики, їхня змістова новизна, ламання класичної форми.

1 Опрацюйте завд.2 у базовому підручнику: https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-11-class-2019-standard-level/2.php  

2. Перегляньте відео до уроку на YouTube (короткий конспект):

https://www.youtube.com/watch?v=_diz1diBhkk

3. Прочитайте поезії («Бажання», «Місто», «Запрошення») та зробіть їх аналіз. https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-11-class-2019-standard-level/3.php

3

25

Українська мова

Написання не, ні з різними частинами мови

1. Підручник § 47 (вивчити правила) .

2. Виконайте вправи 4,7 (письмово). https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/35.html

Запрошую на онлайн урок.

 

4

25

Українська  література

Природа і людина в драмі-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Художні особливості драми-феєрії

1. Перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=aaC8fT9Fx9g&t=440s

https://www.youtube.com/watch?v=73kcO0P0MHs

2. Випишіть цитати до образів головних героїв 3.Вивчіть напам’ять останній монолог Мавки з «Лісової пісні» (від слів «О, не журися за тіло...»). https://dovidka.biz.ua/monolog-mavki-lisova-pisnya/

Запрошую на онлайн урок. Посилання в групі.

5

11

Українська мова

Роль риторики в сучасному світі.

1.Пергляньте навч.відео https://www.youtube.com/watch?v=9wBIUauydDk 2.Підручник § 13-14 та виконайте впр.7(2).

https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/13.html

Звіт про виконану роботу надсилайте на елект. адресу.

6

12

Зарубіжна література

РМ (у) Порівняння образів Фауст-Мефістофель. Опозиція Фауст – Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла. Жанрова своєрідність твору.

 

1. Виписати особливості твору. https://uahistory.co/pidruchniki/nikolenko-world-literature-11-class-2019-standard-level/3.php     

2.Вивчити напам’ять монолог Фауста із трагедії «Фауст» Й. В. Ґете. https://dovidka.biz.ua/ostanniy-monoloh-fausta-chytaty-skachaty/    

Запрошую на онлайн урок.

Покликання на урок у групі

7

12

Зарубіжна література

ВЧ №1 Удосконалення навичок читання драматичного твору.

Виразне читання напам’ять монологу Фауста.

1. Вивчити напамять монолог Фауста із трагедії «Фауст» Й. В. Ґете. https://dovidka.biz.ua/ostanniy-monoloh-fausta-chytaty-skachaty/

Відеозвіт чекаю на елект.адресу

Запрошую на онлайн урок. Посилання в групі.

3 грудня 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

1

20

Українська література

Виразне читання поезій Є. Плужника (напам’ять).

Відеозвіт з читанням вірша на елект.адресу

3

27

Українська література

Контрольна робота . Творчість Лесі Українки, Миколи Вороного, Олександра Олеся (тест)

Виконайте тест https://naurok.com.ua/test/tvorchist-lesi-ukra-nki-m-voronogo-o-olesya-327023.html , результат на дсилайте на елект адресу

4

27

Українська література

Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної культури. Стильове розмаїття мистецтва 1920-х років. Поняття «розстріляне відродження».

Завдання 2, 5 https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-11-class-2019-standard-level/1.php

Завдання 2 https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-11-class-2019-standard-level/2.php

 

5

20

Українська література

Творче кредо групи «київських неокласиків», орієнтація на традицію, класичну форму вірша. Різногранний творчий шлях Максима Рильського.

1.Перегляньте навч.відео https://www.youtube.com/watch?v=52GPRJ6V3hI            
2. Опрацюйте теор. матеріал (конспект) http://boguslav-vpusp.net.ua/images/Fotos-2020/06-04_UL_PM-27_M_R.pdf

6

17

Громадянська освіта

 Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа Достовірність інформації в мас медіа. Джерела інформації. Факт та судження. Авторство медіатексту Стандарти подання інформації..

1.Перегляньте відео до теми https://www.youtube.com/watch?v=Qo18DxeynwE

2. Опрацюйте і випишіть головне.https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-civil-education-10-class-2018/25.php

7

10

Громадянська освіта

Критичний аналіз медіатекстів. Інформаційна безпека та її складові

Конспект https://history-teacher.com/civil_education/282-avtorstvo-meda-tekstu-standarti-podannja-nformacyi-kritichnij-analz-meda-tekstv-10-klas.html

8

17

Громадянська освіта

Інтернет. Приватність та конфіденційність у віртуальному світі. Цифрова ідентичність. Соціальні мережі.

1.Опрацюйте і випишіть головне. https://uahistory.co/pidruchniki/bakka-civil-education-10-class-2018/36.php
2.Висловіть свою думку. Як світ Інтернету змінив простір і час сучасної людини, вплинув на стиль життя? Яке ваше бачення подальшого розвитку людського спілкування? (письмово)
3. Перегляньте відео до теми. https://www.youtube.com/watch?v=9EhS_F5oNDQ 

2 грудня 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

1

27

Українська мова

Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю . Іменники спільного і подвійного роду.

1.Перегляньте презентацію (конспект) https://ukrmov.gq/2020/05/04/1kum54/

 § 38 (вивчити правило), впр.355 https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_7/39.html  

2

27

Українська мова

 Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх.

1.Переписати таблицю (вивчити) https://subject.com.ua/lesson/mova/10klas_4/24.html

2.§ 38 (вивчити правило), впр. 343-344. https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_7/39.html  
Запрошую на онлайн урок.

3

11

Українська література

Лірика збірки «З вершин і низин». Загальне уявлення про композицію збірки.

1.Перегляньте навч.відео https://www.youtube.com/watch?v=9nLQRkdEmGA

https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/13.php

5

11

Зарубіжна література

Зв’язок збірки «Листя трави» з історією та життям Америки. Тематика, проблематика, композиція збірки «Листя трави». Образ ліричного героя. Символи. Традиції й художнє новаторство В. Вітмена.

1.Перегляньте навч.відео https://www.youtube.com/watch?v=tOlUg78ZzoE

 2. Підручник (конспект відповідно до теми) https://uahistory.co/pidruchniki/milyanovska-world-literature-10-class-2018-standard-level/25.php

3. Вивчити напам ять поезію (на вибір) https://uahistory.co/pidruchniki/milyanovska-world-literature-10-class-2018-standard-level/26.php

Запрошую на онлайн урок.

6

10

Українська мова

Поняття милозвучності. Чергування у/в, і/й як засіб милозвучності.

1.Перегляньте навч.відео https://www.youtube.com/watch?v=1g6c-f6CKYs

2. Вивчити правило §15 та вик.впр. 120, 124 https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_3/20.html

Запрошую на онлайн урок.

Покликання на урок у групі

7

10

Українська література

ПЧ. Бесіда за п’єсою І.Франка «Украдене щастя».

Роль І.Франка в розвитку драматургії й театру («Украдене щастя»). Значення творчості І.Франка, її актуальність.

1. Перегляньте відеофрагмент з коротким переказом драми “Украдене щастя” https://www.youtube.com/watch?v=d9223y-wx_I

2.Охарактеризувати драм. твір https://ukrlit.net/lesson/10klas_1/27.html

3. Завд. 9 https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/19.php

Запрошую на онлайн урок.

8

17

Зарубіжна література

Творча робота за оповіданням Франца Кафки «Перевтілення»

Теми творчих робіт (на вибір):

· «Трагедія «маленької людини» в сучасному світі»;

· « Мій світ і світ Кафки »;

· « Грегор Замза — людина чи комаха? »;

· «Що знаєш ти про мій біль і що я знаю про твій»  (Ф. Кафка)'.

Запрошую на онлайн урок.

1 грудня 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

5

10

Зарубіжна література

Творча робота за оповіданням Франца Кафки «Перевтілення»

Теми творчих робіт (на вибір):

· «Трагедія «маленької людини» в сучасному світі»;

· « Мій світ і світ Кафки »;

· « Грегор Замза — людина чи комаха? »;

· «Що знаєш ти про мій біль і що я знаю про твій»  (Ф. Кафка)',

6

11

Українська література

Іван Франко - письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності, її вплив на культурний і політичний розвиток України. Франко-перекладач, публіцист.

Скласти хронологічну таблицю « Життя і твочості І.Франка» https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/11.php

7

10

Українська мова

Особистість мовця (чарівність, артистизм,упевненість у собі, щирість, обізнаність, об’єктивність, доброзичливість). Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора. Комунікативний стан мовця.
1.Опрацюйте теоретичний матеріал https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/14.html
2. Складіть вимоги до мовця, опираючись на викладений в теоретичній частині матеріал.

8

10

Українська література

Характеристика героїв поеми І. Франка “Мойсей”. Пролог до поеми – заповіт українс. народові

1.Читати поему «Мойсей» https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/18.php  2.Опрацювати лекційний матеріал на стор. 98-107 https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/17.php 3.Охарактеризуйте образ Моєсея
4.Переглянути відео з теми.

30 листопада 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

5

27

Українська  література

Виразне читання поезій “Чари ночі” Олександра Олеся (напам’ять)

Запрошую на онлайн урок. Посилання в групі.

6

27

Українська  література

Драматичний етюд Олександра Олеся “По дорозі в Казку”. Дорога в Казку – символ духовних поривань до кращого життя.
 1.Перегляньте навч.відео https://www.youtube.com/watch?v=mz2E-oF7zq4
2.Складіть паспорт твору О.Олеся “По дорозі в Казку” https://uahistory.co/pidruchniki/borzenko-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/40.php
3. Прочитайте  драм. етюд О. Олеся “По дорозі в Казку” https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=4687

7

20

Українська мова

Суперечка як вид комунікації.  Різновиди суперечки.
1.Перегляньте навч.відео https://www.youtube.com/watch?v=RAWIfFw83Ss
2. Виписати визначення: опонент, аудиторія, пропонент, дискусія, диспут, полеміка, дебати. https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/43.html
3. Виписати 3 крилаті вислови про суперечку, полеміку, диспут.

8

20

Українська  література

Євген Плужник, його творча біографія. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики: «Вчись у природи творчого спокою…», «Ніч… а човен – як срібний птах.!..»
1.Опрацюйте матеріал (конспект).
2.Виконайте завд.4.
3. Вивчіть один з віршів Є. Плужника напам'ять (на власний вибір).

29 листопада 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

1

17

Громадянська освіта

Маніпулятивний вплив медіа Маніпуляції в медіапросторі. Як розпізнати фейкову інформацію, пропаганду, постправду.

1. Опрацюйте матеріал (конспект) випишіть поняття відповідно до теми уроку https://uahistory.co/pidruchniki/bakka-civil-education-10-class-2018/33.php

 

2

17

Громадянська освіта

Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів. Інформаційні війни

1.Опрацюйте матеріал (конспект)https://uahistory.co/pidruchniki/bakka-civil-education-10-class-2018/34.php 2.Lfqnt

2.Дайте відповідь на питання: «Що таке «мова ворожнечі» і як її розпізнати..»

3

17

Зарубіжна література

Світоглядні й естетичні засади модернізму, його художнє новаторство. Модерністські явища в художній прозі на початку ХХ ст. Ф. Кафка, Дж.Джойс і М. Пруст як зачинателі модернізму в європейській прозі. Життя і творчий шлях Ф Кафки.

1. Дайте відповідь на питання 1, 3-4. https://uahistory.co/pidruchniki/voloshyk-world-literature-11-class-2019-standard-level/4.php  

2.Складіть хронологічну таблицю життя і творчості Ф.Кафки. https://uahistory.co/pidruchniki/milyanovska-world-literature-11-class-2019-standard-level/7.php

https://uahistory.co/pidruchniki/milyanovska-world-literature-11-class-2019-standard-level/8.php

4

17

Зарубіжна література

Зображення відчуження особистості в новелі «Перевтілення»  Ф.Кафки.

1.Складіть паспорт твору «Перевтілення» Ф.Кафки. https://uahistory.co/pidruchniki/milyanovska-world-literature-11-class-2019-standard-level/9.php

2.Прочитайте оповідання «Перевтілення» Ф.Кафки. https://uahistory.co/pidruchniki/isaeva-world-literature-11-class-2019-chrestomathy/3.php

3.Охарактеризувати образ Грегора Замзи.

Запрошую на онлайн урок.

Покликання на урок у групі

5

10

Зарубіжна література

Зображення відчуження особистості в новелі «Перевтілення» Ф.Кафки.

1.Складіть паспорт твору «Перевтілення» Ф.Кафки. https://uahistory.co/pidruchniki/milyanovska-world-literature-11-class-2019-standard-level/9.php

2.Прочитайте оповідання «Перевтілення» Ф.Кафки. https://uahistory.co/pidruchniki/isaeva-world-literature-11-class-2019-chrestomathy/3.php

3.Охарактеризувати образ Грегора Замзи.

Запрошую на онлайн урок.

Покликання на урок у групі

28 листопада 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

1

27

Українська мова

Складні випадки відмінювання іменників.

1. Підручник § 52-53

2. Вправи: 2-3,

2

27

Українська література

“Чари ночі” Олександра Олеся – перлина інтимної лірики. Мотив краси, кохання й молодості. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів у вірші “О слово рідне! Орле скутий!..”

1 Опрацюйте ст. 244 у базовому підручнику: https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/45.php
2. Перегляньте відео до уроку на YouTube:
3. Прослухайте поезію. Режим доступу:
3. Вивчає напам’ять: «Чари ночі».  https://ukrainian-poetry.com/oles-oleksandr/chari-nochi/ 

3

25

Українська мова

Розрізнення прислівників і співзвучних сполук (збоку – з боку, зрештою – з рештою, всередині  – в середині тощо). Правила написання їх

1. Підручник § 46 (вивчити правила) .

2. Виконайте вправи 2,5,7 (письмово), 1,3,4,6 (усно). https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/35.html
2. Перегляньте відео про правопис прислівників https://www.youtube.com/watch?v=6f5gnzL5hEo

 Запрошую на онлайн урок.

 

4

25

Українська  література

Символічність образів у драмі-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”


1. Перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=zsB2sn-KJYQ

2. Дайте відповідь на питання « Що символізують ці образи у творі Л.Українки “Лісова пісня” : Мавка й дядько Лева , мати Лукаша й Килини ?”.

Запрошую на онлайн урок. Посилання в групі.

5

11

Українська мова

Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації (мовець (адресат), слухач (аудиторія), предмет мовлення, умови успішного спілкування.

Підручник § 13-14 та виконайте впр.7

Звіт про виконану роботу надсилайте на елект. адресу.

6

12

Зарубіжна література

Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи. Йоганн Вольфґанґ Ґете, віхи життя та значення діяльності для світової культури. Історія створення трагедії «Фауст».

1.Підручник (конспект)  https://uahistory.co/pidruchniki/milyanovska-world-literature-11-class-2019-standard-level/2.php  2.Скласти хронологічну таблицю віхи життя та значення діяльності В. Ґете https://uahistory.co/pidruchniki/milyanovska-world-literature-11-class-2019-standard-level/3.php

Запрошую на онлайн урок. Посилання в групі.

7

12

Зарубіжна література

Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини. Фауст і Маргариа т.
1. Виписати цитати до образу Фауста і Маргарита із трагедії «Фауст» Й. В. Ґете. https://dovidka.biz.ua/faust-gete-golovni-geroyi-yih-harakteristika/

Запрошую на онлайн урок. Посилання в групі.

25 листопада 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

1

27

Українська мова

Складні випадки відмінювання іменників.

 Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку.

§ 52-53 (вивчити правило), впр.3, 4(А). https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/39.html

2

27

Українська мова

Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку.

§ 54 (вивчити правило), впр.2, 7. https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/40.html

Запрошую на онлайн урок.

3

11

Українська література

Контрольний твір-роздум на тему: «Образ простого українця(за одним із вивчених творів).

Як написати твір-роздум пригадай https://rybchinska.blogspot.com/p/blog-page_24.html

Запрошую на онлайн урок.

5

11

Зарубіжна література

Розвиток романтизму в США, видатні представники. Місце В. Вітмена в літературному процесі США. Розвиток романтизму в США, видатні представники. Особливості світобачення митця.

Підручник (конспект відповідно до теми) https://uahistory.co/pidruchniki/milyanovska-world-literature-10-class-2018-standard-level/23.php

https://uahistory.co/pidruchniki/milyanovska-world-literature-10-class-2018-standard-level/24.php  https://uahistory.co/pidruchniki/milyanovska-world-literature-10-class-2018-standard-level/25.php

Запрошую на онлайн урок.

6

10

Українська мова

Мовленнєвий вчинок. Мовленнєва подія. Аудіювання.

Завд. 2 https://marusichnatalia.mozello.com/produkcja/2-kurs-2-semestr/movlennvij-vchinok-strategja-taktika-movl-pov/

Запрошую на онлайн урок.

Покликання на урок у групі

7

10

Українська література

Поема *«Мойсей» – одиніз вершинних творів І.Франка. Проблематика твору.

Читати поему «Мойсей» І.Франка https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/18.php

Запрошую на онлайн урок.

8

17

Зарубіжна література

РМ. Виразне читання напам’ять монологу Фауста.

Запрошую на онлайн урок.

Покликання на урок у групі

24 листопада 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

5

10

Зарубіжна література

РМ (у) Порівняння образів Фауст-Мефістофель. Опозиція Фауст – Мефістофель, діалектичне вирі-шення проблеми добра і зла.

1. Виписати особливості твору. https://uahistory.co/pidruchniki/nikolenko-world-literature-11-class-2019-standard-level/3.php

2.Вивчити напам’ять монолог Фауста із трагедії «Фауст» Й. В. Ґете. https://dovidka.biz.ua/ostanniy-monoloh-fausta-chytaty-skachaty/

Запрошую на онлайн урок.

Покликання на урок у групі

6

11

Українська література

Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі.

1.    Виписати цитати до образу Мартина Борулі.

2.    Довести значення творчості І.Карпенка-Карого в укр.літературі

https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.htm

7

10

Українська мова

Ефективність мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. Комунікативний намір.

Опрацюйте § 21-22 і виконайте впр.6.

https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/17.html

8

10

Українська література

Філософська поезія. Змістовий зв’язок «Легенди про вічне життя» з поезією збірки «Зів’яле листя».

1.Прочитайте «Легенди про вічне життя» https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/16.php 2.Проаналізувати зв’язок «Легенди про вічне життя» з поезією збірки «Зів’яле листя».

https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.htm

Запрошую на онлайн урок.

 23 листопада 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

1

27

Українська мова

Написання не, ні з різними частинами мови.

Вивч.правило § 47 і вик.впр.4 та 7. https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/35.html Запрошую на онлайн урок.

3

27

Українська мова

Контрольна робота: Орфографічна норма.

Виконайте конт.роботу https://docs.google.com/document/d/1gVgHsUwYH_008SkraboipjRv9zeIyk1W/edit?usp=sharing&ouid=100814467425221635073&rtpof=true&sd=true

Запрошую на онлайн урок.

5

27

Українська  література

РМ Читання поезій М.Вороного напа-м’ять та аналіз їх.

1.Запрошую на онлайн урок. Посилання в групі.


6

27

Українська  література

Життя і творчість Олександра Олеся, світоглядні переконання митця. Неоромантичні й символістські тенденції у вірші “З журбою радість обнялась...”

1.Скласти хронологічну таблицю  https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/45.php

2.Читати поезію “З журбою радість обнялась...” https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1488

Запрошую на онлайн урок. Посилання в групі.

7

20

Українська мова

КР. Морфологічна норма (тест)

Виконайте тест звіт на елект.адресу https://docs.google.com/forms/d/1-9R72R6v9D6lzl9mzeESA1jIgvpETv_W-a--fZeCaLM/edit?usp=sharing

Запрошую на онлайн урок. Посилання в групі.

8

20

Українська  література

Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу в поезіях П. Тичини «Пам’яті тридцяти», «Одчиняйте двері…».

1.Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=pIhNqAngVcI

2.Прочитайте поезію.

https://www.youtube.com/watch?v=bwR36-74kJo

3.Зробити аналіз поезій підручник стор.26-27. https://ukrclassic.com.ua/katalog/t/tichina-pavlo/3409-detalnij-analiz-pam-yati-tridtsyati-tichina

22 листопада 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

1

17

Громадянська освіта

Дитячі й молодіжні громадські об'єднання Свобода асоціацій. Дитячі й молодіжні об'єднання та рухи. Створення молодіжної громадської організації. Молодіжні соціальні проєкти.

1. Опрацюйте матеріал (конспект) випишіть поняття відповідно до теми уроку https://uahistory.co/pidruchniki/gisem-civil-education-10-class-2018/20.php  


2

17

Громадянська освіта

Практичне заняття «Що я можу зробити для своєї громади.»

1.Опрацюйте матеріал і https://uahistory.co/pidruchniki/bakka-civil-education-10-class-2018/24.php  2.Підготуйте план-проект на тему: «Що я можу зробити для своєї громади.»

3

17

Зарубіжна література

Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини. Фауст і Маргарита.

1. Виписати цитати до образу Фауста і Маргарита із трагедії «Фауст» Й. В. Ґете. https://dovidka.biz.ua/faust-gete-golovni-geroyi-yih-harakteristika/

 

4

17

Зарубіжна література

РМ (у) Порівняння образів Фауст-Мефістофель. Опозиція Фауст – Мефістофель, діалектичне вирі-шення проблеми добра і зла.

1. Виписати особливості твору. https://uahistory.co/pidruchniki/nikolenko-world-literature-11-class-2019-standard-level/3.php   

2.Вивчити напам’ять монолог Фауста із трагедії «Фауст» Й. В. Ґете. https://dovidka.biz.ua/ostanniy-monoloh-fausta-chytaty-skachaty/   

Запрошую на онлайн урок.

Покликання на урок у групі

5

10

Зарубіжна література

Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини. Фауст і Маргарита.

1. Виписати цитати до образу Фауста і Маргарита із трагедії «Фауст» Й. В. Ґете. https://dovidka.biz.ua/faust-gete-golovni-geroyi-yih-harakteristika/

2. Прочитати уривок трагедії https://uahistory.co/pidruchniki/nikolenko-world-literature-11-class-2019-profile-level/6.php


21 листопада 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

1

27

Українська мова

Розрізнення прислівників і співзвучних сполук (збоку – з боку, зрештою – з рештою, всередині  – в середині тощо).

Вивчити правила § 46 і вик. впр. 3 та 7. https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/34.html

2

27

Українська література

“Чари ночі” Олександра Олеся – перлина інтимної лірики. Мотив краси, кохання й молодості. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів у вірші “О слово рідне! Орле скутий!..”

1. Перегляньте онлайн урок https://www.youtube.com/watch?v=6tryFwuJuXM&t=382s

2. Проаналізуйте поезії https://uahistory.co/pidruchniki/slonyovska-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/41.php

3. Вивчає напам’ять: «Чари ночі».  https://ukrainian-poetry.com/oles-oleksandr/chari-nochi/ 

Запрошую на онлайн урок. 

3

25

Українська мова

Складні випадки написання географічних назв. Правила графічних скорочень слів.

Вивчити правила § 44-45 і вик. впр. 2-3

https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/33.html

Запрошую на онлайн урок. 

5

11

Українська мова

Есе. Види есе, вимоги до його написання. 

1. Прослухайте пояснення щодо написання есе (ЗНО) https://www.youtube.com/watch?v=RG5FnlYfB78

2. Напишіть есе на тему: «З чого зіткане щастя?».

Звіт про виконану роботу надсилайте на елект. адресу.

6

12

Зарубіжна література

Мо Янь оповідання «Геній»

1.Прочитати оповідання «Геній» https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=9000 2. Охарактеризувати образ Цзян Дачжі як сутність та духовна стійкість на шляху до мети та вплив його на свідомість оточуючих.

Запрошую на онлайн урок. Посилання в групі.

7

12

Зарубіжна література

Виклики сучасного світу. Значення літератури та куль-тури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й формування українського читача.

Підготуйте презентацію на тему:

«Літературні премії світу, письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за мир і духовність»

Запрошую на онлайн урок. Посилання в групі.

 19 листопада 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

1

17

Громадянська освіта

Громадянська участь. Роль громадянина у демократизації суспільства. Демократичний громадянин. Громадянська позиція, активність та відповідальність. Волонтерство.

1. Опрацюйте матеріал (конспект)

https://www.citizen.in.ua/photos/topic/f/20181203_190758_rozdil-4.4.pdf  

https://uahistory.co/pidruchniki/bakka-civil-education-10-class-2018/26.php

2

17

Громадянська освіта

Школа – простір демократії Шкільна громада. Взаємодія учнів, учителів, батьків, адміністрації. Врядування та управління школою

1.    Опрацюйте матеріал (конспект) і дайте відповідь на поставлене питання https://naurok.com.ua/prezentaciya-go-politichni-parti-ta-gromadski-organizaci-229411.html  

3

20

Українська мова

Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові.

1. Опрацюйте теоретичний матеріал  у підручнику § 58 (Українська мова 10 клас (рівень стандарту) – О.Авраменко - Грамота 2018).

2.Виконайте вправу 2-3.

https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/42.html

Запрошую на онлайн урок, посилання в групі.

4

20

Українська література

Виразне читання поезії П. Тичини «Ви знаєте, як липа шелестить…». (напам’ять).

Виконайте домашнє завдання 1 та 2

https://history.vn.ua/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-11-class-2019-standard-level/5.php

Запрошую на онлайн урок, посилання в групі.

5

11

Українська мова

Основні групи фразеологізмів,багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів. Уживання слів у фразеологізмах відповідно до їхнього стилістичного забарвлення

1. Опрацюйте теоретичний матеріал  у підручнику § 9-10 та виконайте вправу 5. https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/11.html

Запрошую на онлайн урок, посилання в групі.

6

11

Українська мова

 Утвердження лексичної норми в словниках української мови (повторення і узагальнення).

1. Опрацюйте теоретичний матеріал  у підручнику § 11-12 та виконайте впр. 7. https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/12.html

7

17

Громадянська освіта

Шкільне самоврядування (учнівське, вчительське, батьківське). Принципи та значення учнівського самоврядування. Моделі учнівського самоврядування. Учнівське самоврядування онлайн. Школа і місцева громада.

1.Виписати та вивчити основні поняття відповідно теми. https://uahistory.co/pidruchniki/bakka-civil-education-10-class-2018/27.php

Запрошую на онлайн урок, посилання в групі.

8

17

Громадянська освіта

Практичне заняття

Дайте відповідь на питання«Чи забезпечує Статут нашого освітнього закладу права дитини: учнівський моніторинг.» Наведіть аргументи та запропонуйти зміни та внесіть пропозиції.

12 листопада 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

1

17

Громадянська освіта

Громадянське суспільство Поняття громадянського суспільства. Функції громадянського суспільства. Роль громадян у становленні й функціонуванні громадянського суспільства.

1. Опрацюйте матеріал (конспект)

https://www.citizen.in.ua/photos/topic/f/20181203_190758_rozdil-4.4.pdf  

2

17

Громадянська освіта

Громадські організації. Інші форми самоорганізації громадян.

Практична робота на тему “Яку роль відіграють політичні партії та громадські організації в розвитку демократії?”

1.    Опрацюйте матеріал (конспект) і дайте відповідь на поставлене питання https://naurok.com.ua/prezentaciya-go-politichni-parti-ta-gromadski-organizaci-229411.html  

3

 

Зарубіжна література

Поль Верлен «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня».
Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму.

1. Опрацюйте матеріал (конспект) https://uahistory.co/pidruchniki/milyanovska-world-literature-10-class-2018-standard-level/35.php 

2.Виписати поняття  ,,сугестивність»
3. Вивчити напам’ять одну із поезій Поля Верлена «Поетичне мистецтво» або «Осіння пісня». https://uahistory.co/pidruchniki/milyanovska-world-literature-10-class-2018-standard-level/36.php  

4

 

Зарубіжна література

РМ Читання поезій напам’ять та аналіз їх.

1.Скласти паспарт поезій «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня» https://uahistory.co/pidruchniki/milyanovska-world-literature-10-class-2018-standard-level/36.php

 2.Відеозвіт вивченої поезії надсилаєте на електр.адресу.

5

27

Українська література

“Чари ночі” Олександра Олеся – перлина інтимної лірики. Мотив краси, кохання й молодості. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів у вірші “О слово рідне! Орле скутий!..”

1. Перегляньте онлайн урок https://www.youtube.com/watch?v=6tryFwuJuXM&t=382s

3. Вивчає напам’ять: «Чари ночі».  https://ukrainian-poetry.com/oles-oleksandr/chari-nochi/  

5 листопада 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

1

10

Українська мова

Текст як одиниця спілкування. Етапи підготовки тексту виступу. Види читання і записування тексту виступу. Естетика тексту.

Опрацюйте теоретичний матеріал § 19-20, впр.3.

https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_2/16.html

2

10

Українська література

Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя.

1. Перегляньте онлайн урок https://www.youtube.com/watch?v=SrPQYRIwi40

2. Складіть паспорт твору «Мартин Боруля» І.Карпенка-Карого https://uahistory.co/pidruchniki/avramenko-ukraine-literature-10-class-2018-standard-level/22.php 

3

10

Українська література

Підміна особистих етичних цінностей у комедії «Мартин Боруля». Значення творчості І.Карпенка-Карого.

1. Перегляньте онлайн урок https://www.youtube.com/watch?v=6vQXpJ3b5Mo

2.Охарактеризуйте образ Мартина Борулі.

21 вересня 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

12

Зарубіжна література

КР «Вступ. Золоті сторінки далеких епох» (тест)
Запрошую на онлайн урок 12 год 30 хв  Контрольна робота із зарубіжної літератури
Середа, 21 вересня· 12:30–13:15
Контактна інформація для зустрічі  в Google Meet

20 вересня 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

17

Зарубіжна література

РМ Виразне читання монологу Гамлета напам’ять

Нагадую! Відеозапис  вивченого напам'ять монолога Гамлета із трагедії Шекспіра надсилаємо на електронну адресу rybchinskao@gmail.com

10

Зарубіжна література

РМ Виразне читання монологу Гамлета напам’ять

Нагадую! Відеозапис  вивченого напам'ять монолога Гамлета із трагедії Шекспіра надсилаємо на електронну адресу rybchinskao@gmail.com

10

Зарубіжна література

Специфіка переходу від романтизму до реалізму. Романтизм у Німеччині.   
Е. Т. А. Гофман як представник гротескної течії романтизму

Опрацювати (конспект) стор. 92-99.

https://shkola.in.ua/1659-zarubizhna-literatura-10-klas-milianovska-2018.html

10

Зарубіжна література

Е. Т. А. Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер

Прочитати Е. Т. А. Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер"

https://shkola.in.ua/1659-zarubizhna-literatura-10-klas-milianovska-2018.html

 

19 вересня 2022-2023 року

Група

Предмет

Тема

Завдання

10

Україн-ська мова

Лексична помилка. Лексичне значення слова. Слово і контекст; залежність значень слова від контексту.

Опрацюйте теоретичний матеріал § 5, впр.5 (ст.25), впр.7 (ст.26.)

 

11

Зарубіжна література

Гамлет – вічний образ світової літератури.

 

1.    Вивчити напам'ять монолог Гамлета ст.82-83. https://shkola.in.ua/1659-zarubizhna-literatura-10-klas-milianovska-2018.html
2.    Написати характеристику образу Гамлет.
Відео та характеристику Гамлета надсилаємо на електронну адресу rybchinskao@gmail.com

12

Зарубіжна література

Гамлет – вічний образ світової літератури.

 

1.    Вивчити напам'ять монолог Гамлета ст.82-83. https://shkola.in.ua/1659-zarubizhna-literatura-10-klas-milianovska-2018.html

2.    Написати характеристику образу Гамлет.

Відеозапис  вивченого напам'ять монолога Гамлета із трагедії Шекспіра та характеристику образу Гамлета надсилаємо на електронну адресу rybchinskao@gmail.com

12

Зарубіжна література

РМ Виразне читання монологу Гамлета напам’ять
Нагадую! Відеозапис  вивченого напам'ять монолога Гамлета із трагедії Шекспіра надсилаємо на електронну адресу rybchinskao@gmail.com



Немає коментарів:

Дописати коментар