Шановні здобувачі освіти
ази театрального мистецтва
освоюємо дистанційно!!!
Бажаю успіхів !!!
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАНроботи гуртка ,,Мельпомена” на 2021-2022 н.р
При підготовці до проведення занять використовуються
матеріали інтернет-джерел
При підготовці до проведення занять використовуються
матеріали інтернет-джерел
|
23.02.2022. Тема. Вправи на розвиток дихання за методом Стрельніікової.
22.02.2022. Тема. Розвиток дихання.
Диханя один із основних елементів техніки мовлення: голос, дикція та артикуляція, темп мовлення.
Правильне дихання є основою для всiх дисциплiн, де мовлення є основним інструментом виконання професійних обов’язків, а саме: сценічне мистецтво, журналістика, педагогіка, політика, менеджмент, юриспуденція тощо, тому логiчно починати фахову підготовку спеціалістів у цих галузях діяльності з постановки професійного дихання.Правильне фонаційне дихання (далі)
Правильне дихання є основою для всiх дисциплiн, де мовлення є основним інструментом виконання професійних обов’язків, а саме: сценічне мистецтво, журналістика, педагогіка, політика, менеджмент, юриспуденція тощо, тому логiчно починати фахову підготовку спеціалістів у цих галузях діяльності з постановки професійного дихання.
Тема. Тренування м"язів обличчя.
10.02.2022. Тема. Тренування м"язів язика.
09.02.2022. Тема. Тренування
нижньої щелепи.
08.02.2022. Тема. Тренування губних м"язів.
02.02.2022. Тема. Артикуляція мовного апарату. Гімнастика обличчя. Артикуляційна гімнастика.
- Дихальні м’язи. Важливо пам’ятати, що для правильного мовлення необхідне діафрагмальне (черевне) дихання. Логопеди рекомендують дихати «животиком». Якщо дитина дихає за допомогою грудного відділу, це завжди утруднює мовлення. Сформувати мовленнєве дихання допоможуть дихальні вправи.
- Голосові зв’язки. Вони розміщені у глотці. Вібрація голосових зв’язок створює звук голосу, необхідний для вимови голосних та дзвінких приголосних звуків.
- Власне органи мовлення. Вони розміщені у роті.

Вона сприяє:
-формуванню правильної вимови звуків;
-виправленню наявних порушень звуквимови;
-виробленню чіткої дикції;
-успішному оволодінню іноземними мовами;
-ораторського мистецтва.
Чітка звуковимова та дикція необхідна не тільки для результативного спілкування, але і для успішного оволодіння письмом. Перед тим, як записати слово, ми спочатку його промовляємо про себе. Тому вади звуковимови призводять до неправильного використання букв при письмі.
01.02.2022. Тема. Виразність мови - основна вимога до мови актора, її складові.
21.12.2021.
Урок 30. Вправи-імпровізації.
2.12.2021. Урок 29. Творення образу. Творче перевтілення актора в образ.
13.12.2021. Тема . Творча увага. Органічна сценічна увага.
17.11.2021. Тема . Звільнення м’язів і
подолання м’язових затискувань.
Гра актора потребує не лише знання тексту чи хорошої
вимови, а й уміння подолати в собі почуття збентеження . Усвідомлення, що на тебе дивиться велика кількість людей,
викликає інстинктивну несвідому м’язеву реакцію.
Наші
мускули немов затискуються, стають занадто напруженими, рух робиться зв’язаним,
невільним, голос починає хрипнути, обличчя приймає невластивий йому звичайно в
житті надутий вираз, взагалі людина перестає бути сама собою, втрачає простоту,
яка властива їй в житті.
Нерідко бажання перебороти таку зв’язаність від
збентеження призводить до другого явища— до розв’язності, розхлябаності й
вертлявості, деякого роду сценічного зухвальства в поведінці актора, що по суті
є тим же пороком, що й зв’язаність, напруженість тіла. Як зайва зв’язаність,
так й зайва розв’язність тіла є результатом безпорадності актора, яка
зміцнюється від впливу глядача на актора і є однією з головних перешкод, які
необхідно перебороти й без чого неможливий вірний розвиток актора. (далі)
Спробуйте
відтворити або створити власний етюд.
16.11.2021
Тема. Оволодіння
заданим об'єктом уваги. Створення безперервної лінії уваги.
У кожній сфері творчої діяльності людини
потрібна увага, зосередженість думки, почуття і цілком всього організму. Все це багато в чому залежить від
вольових якостей людини.
Сценічна
увага має бути довільне, тобто перебувати в залежності від нашої волі і так
само, як в звичайному житті, безперервне. Адже в сценічній діяльності
зустрічається багато різних обставин, які вбивають зосередженість і викликають
неуважність.
Увага потрібно акторові в усі час перебування на сцені,
а
особливу увагу до себе
вимагають репліки партнера.
Вивчення елемента сценічного уваги повинно проходити по чотирьом етапам:
перший етап -
розвиток довільної сценічного уваги в реальній площині;
другий етап -
розвиток довільної сценічного уваги в уявній площині;
третій етап -
Багатоплощинний увагу;
четвертий
етап - увага як засіб добування творчого матеріалу. (тут)
Отже, оволодіння заданим об'єктом уваги,
та створення безперервної лінії уваги є складовими елементами акторської
майстерності.
Щоб зрозуміти роль уваги у роботі
актора вам допоможе теоретичне пояснення до уроку (тут)
10.11.2021Тема. ,, Вправи на загальну увагу, її розвиток"
17.11.2021. Тема . Звільнення м’язів і
подолання м’язових затискувань.
Гра актора потребує не лише знання тексту чи хорошої
вимови, а й уміння подолати в собі почуття збентеження . Усвідомлення, що на тебе дивиться велика кількість людей,
викликає інстинктивну несвідому м’язеву реакцію.
Наші
мускули немов затискуються, стають занадто напруженими, рух робиться зв’язаним,
невільним, голос починає хрипнути, обличчя приймає невластивий йому звичайно в
житті надутий вираз, взагалі людина перестає бути сама собою, втрачає простоту,
яка властива їй в житті.
Нерідко бажання перебороти таку зв’язаність від
збентеження призводить до другого явища— до розв’язності, розхлябаності й
вертлявості, деякого роду сценічного зухвальства в поведінці актора, що по суті
є тим же пороком, що й зв’язаність, напруженість тіла. Як зайва зв’язаність,
так й зайва розв’язність тіла є результатом безпорадності актора, яка
зміцнюється від впливу глядача на актора і є однією з головних перешкод, які
необхідно перебороти й без чого неможливий вірний розвиток актора. (далі)
Спробуйте
відтворити або створити власний етюд.
16.11.2021
Тема. Оволодіння
заданим об'єктом уваги. Створення безперервної лінії уваги.
У кожній сфері творчої діяльності людини
потрібна увага, зосередженість думки, почуття і цілком всього організму. Все це багато в чому залежить від
вольових якостей людини.
Сценічна увага має бути довільне, тобто перебувати в залежності від нашої волі і так само, як в звичайному житті, безперервне. Адже в сценічній діяльності зустрічається багато різних обставин, які вбивають зосередженість і викликають неуважність.
Увага потрібно акторові в усі час перебування на сцені, а особливу увагу до себе вимагають репліки партнера.
Вивчення елемента сценічного уваги повинно проходити по чотирьом етапам:
перший етап -
розвиток довільної сценічного уваги в реальній площині;
другий етап -
розвиток довільної сценічного уваги в уявній площині;
третій етап -
Багатоплощинний увагу;
четвертий етап - увага як засіб добування творчого матеріалу. (тут)
Отже, оволодіння заданим об'єктом уваги, та створення безперервної лінії уваги є складовими елементами акторської майстерності.
Щоб зрозуміти роль уваги у роботі актора вам допоможе теоретичне пояснення до уроку (тут)
Тема. ,, Органічна сценічна увага"
03.11.2021Тема. ,, Акторська майстерність, її прийоми"Опрацюйте теоретичний матеріал 1-3
02.11.2021
Тема. ,,Конкурси акторської майстерності."Кожного року в різних країнах проходять різноманітні конкурси, в яких учасники демонструють свої акторські здібності. Конкурси оцінює журі. Після кожного конкурсу один чи кілька учасників, які набрали найменшу кількість балів, вибувають (отримуючи при цьому заохочувальні призи – все-таки грають діти), поки не залишиться 1 переможець. Кількість конкурсів визначається Вашою фантазією і можливостями, кількістю учасників і відведеним на гру часом.Перегляньти приклади проведення різноманітних конкурсів
27.10. 2021
Тема ,, Оформлення спектаклю."1. Перегляньте відео 2. Створіть декорацію до улюбленої казки
26.10.2021 Тема ,, Драматург та види п єс."
ДРАМАТИЧНОГО ГУРТКА «МЕЛЬПОМЕНА»
Немає коментарів:
Дописати коментар